14. júla 2013

1.Kapitola

Ku každej časti bude aj nijaká pieseň či už v texte, alebo ju dám tu. Tak Dúfam, že sa vám bude páčiť. Marry



Po pár rokoch:

„Prijali ma.“ vrieskala som po celom dome. Pýtate sa kde? No predsa VŠMU v Londýne. Už sa teším keď tam pôjdem, aj keď zahodím moju sólovú karieru. Som speváčka. Vďaka Justinovy a nikom inom. Jeho manažér je akoby aj môj, i keď tím reálnym je práve Justin. A neviem ako mu to mám povedať. Bude to ťažké. Ale radšej teraz ako nikdy.„Ahoj Justin ako sa máš?“ šla som na to radšej pomalšie. „ Dobre a ty? A hovorím ti rovno vyklop to.“ povedal a začal sa smiať. „Prijali ma na VŠMU v Londýne.“ povedala som aj keď som chcela strašne ostať tu. „ Super za pol hoďku som u teba,“ povedal a zložil. Pozrela som sa na ruku. Mala som na nej náramok od Justina, chalanov s IM5, Demi, Barb( stretávala som  sa s ňou, chodila k nám na prázdniny) a Harryho. Znovu naňho myslím. Už dosť dlho v poslednej dobe. Nepáči sa mi to. Pretože o mne začal rozprávať pred novinármi. Aj odo mňa už chceli vedieť ako to je, ale bola som ticho a odmietla. Nebudem o ňom rozprávať. Nie teraz. Nemám záujem, ale keby som to povedala, bol by už pokoj. V tom mi zvonil mobil. „Dobrý deň slečna Smith. Chceli by sme sa opýtať, či by ste s nami neurobil rozhovor.“ povedala pani. „Dobrý deň Daysi. Veľmi rada, ale dnes už nie. Tak zajtra o pol tretej v Starbuckse.“ povedala som. „Dobre budem tam. Dovidenia.“ povedala. „Dovidenie a príjemný deň.“ povedala som a zložila. Zišla som dole a mama mi oznámila, že sa rozvádza s otcom. Ale v tom už aj prišiel Justin tak sme šli ku mne do izby. Povedala som mu o všetkom a bolo okolo pol druhej.  „Ideme do štúdia. Mám nápad. Čo keby sme to tvoje CD predávali zároveň s DVD na ktorom by boli Videoklipy, funny momenty a fotky a tak.“ povedal. „ Súhlasím. Je to zaujímavejšie a lepšie. A zároveň by na CD boli aj cover verzie.“ povedala som ja. „Fajn. Už len ísť do štúdia. Dnes je naše a chalanov s IM5. Je čas nahrať vaše spoločne piesne a urobiť aj video. A nezabudni gitaru.“ povedal a šiel dole aby som sa pripravila. Dala som si na seba kvetinové tričko, kraťasi a botasky.












Naniesla som si ľahký make-up, dala špirálu a lesk na ústa a šla som dole.  Mame som povedala, že ideme do štúdia a nastúpila som do Justinovho auta. Išla moja pieseň.  All about me. Justin si spieval slová a ja sa len smiala, pretože potom dali Believe od Justina a vymenili sme si role.  Skoro sme už boli pri štúdiu. A videla som už aj chalanov s IM5. Začala som sa smiať a ani neviem na čom. Proste niekedy mi tak prepne a keď je to pri Justinovy tak začne aj on. Ale je to sranda. Zaparkovali sme štúdiom a chalani sa na niečom smiali. „Ahojte.“ povedala som a objala každého s nich. Hlavne Cola. „Ahojte.“ povedali a privítali sa aj s Justinom.  Potom sme mohli ísť dnu do štúdia. Mali sme ho pre seba. Prvá pieseň bola o stratenej láske k niekomu. A druhá o mojej budúcnosti v Londýne a IM5 tu. Obi dve s nimi. Spievajú úžasne a oni to vedia. Svoje časti si rozdelili a potom ma niečo napadlo. „Čo keby sme naspievali pieseň o priateľstve. Budem to spievať s Demi.“ povedala som. „To nieje zle.“ povedal Justin a v tom prišiel dnu jeho manažér. „Ahojte.“ povedal. „Ahoj.“ povedali sme všetci naraz Jimmimu. „ Justin môžeme ?“ opýtal sa ho. „Jasné.“ povedal a ja som mu popriala šťastie.  „Takže akustickú verziu Believe.“ povedal Jimmi a Justin začal. Po tom ako to nahral ma zavolal dnu aj s gitarou.“Zahráš si somnou  a zaspievaš Believe.“ povedal. „A dá sa to CD.“ povedala som.  Tak sme začali a už aj skončili. Na prvý krát. Potom sme odišli ku mne domou. Mama mi len nechala papier na ktorom bolo, že ona ide do Sydney a otec sa čoskoro vráti. Justin ostal u mňa a povedala som mu, že tu pieseň chcem robiť aj s nim a chalanmi s ........


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára