14. júla 2013

Prológ

Tak tu je prológ k poviedke dúfam, že sa vám bude páčiť.




Život je krutý, ale sú v ňom aj pozitívne veci.  Teš sa aj z maličkosti a ak si slávny nedovoľ, aby ti sláva stúpla do hlavy. (Marry Rebecka Smith)

Ahojte, volám sa Marry Rebecka Smith a pochádzam s Holmes Chaples, ale žijem v New Yorku. Je to veľmi pekné mesto a ja ho milujem i keď Holmes Chaples ma svoje prednosti. Aspoň malo kým som mala Harryho. A tu mám zas môjho manažéra Justina . Áno Biebera. A chalanov s IM5. My tvoríme popredné priečky v hitparádach v Amerike. Viem je to šialene, ale som tak len vďaka Justinovy. On ma objavil a som mu za to vďačná. A Harry Styles na mňa zabudol.  Veď to s nim urobil X-Factor. Aj keď mi na narodeniny (18) poslal náramok priateľstva. Dosť ma to raní aj teraz, ale ja idem študovať do Londýna na VŠMU a som rada. A jasné, môj vek je 19!


IM5: Will, Dalton, Dan, Cole a Gabe
Barb Emily Elwood                                
 
„Harry ja sa sťahujem.“ povedala som smutne, keď sme sa len tak prechádzali v parku. Mala som náladu pod psa. Bola som úplne nešťastná. Harry ma pevne objal a a ja som sa rozplakala(http://www.youtube.com/watch?v=FOjdXSrtUxA ).  Práve keď sme s Harrym najlepší kamaráti tak sa nám to stane. „A sťahujeme sa do New Yorku.“ povedala som a už som fakt nevládala a vytrhla sa s jeho objatia a utekala domov. Harry ostal sedieť na lavičke. Viem, že ho to raní a vidím to na ňom a nič s tím nespravím.  Aj Barb opúšťam. Moje osôbky, ktoré milujem nadovšetko. Barb o tom vie a ja už zajtra budem sedieť v lietadle do NY. „ To zvládnem.“ hovorila som si sama pre seba. Pustila som si pieseň ktorú som nepoznala vôbec( http://www.youtube.com/watch?v=zQME-ChSwNM ). Niekto vošiel do izby a ja som o tom ani nevedela. Bol to Harry. „Marry stále budeme najlepší kamaráti.“ povedal. „Áno, ale budeme od seba cez Antlatický oceán.“ povedala som a už som plakala znovu. „ To je v pohode. You and I forever, my best friend in my heart.“ povedal Harry. „ You and I, my best friend in my heart.“ povedala som a objala ho. Spať u mňa bude aj Harry a aj Barb. Urobíme si rozlúčkovú oslavu.  Teším sa ako si to užijeme, ale celý čas ma štve to, že musím odísť s tohto mesta.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára